piątek, 29 marca 2024

Wiadomości

  • 6 komentarzy
  • 9052 wyświetleń

Nabór na stanowisko urzędnicze

BURMISTRZ  MIASTA  GRAJEWO
OGŁASZA  OTWARTY I KONKURENCYJNY NABÓR
NA  WOLNE  STANOWISKO  URZĘDNICZE  INSPEKTORA  
W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM

Nazwa i adres jednostki: Urząd Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, 19-200 Grajewo,

1. Określenie stanowiska: inspektor w Wydziale Organizacyjnym

2. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem (konieczne do podjęcia pracy):
1) posiadanie obywatelstwa  polskiego,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych  do wykonywania pracy na stanowisku inspektora,
4) posiadanie 5 letniego stażu pracy,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) nieposzlakowana opinia,
7) posiadanie wykształcenia wyższego magisterskiego na kierunku administracja,
8) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.

3. Wymagania dodatkowe  związane ze stanowiskiem (pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań):
1)  posiadanie doświadczenia zawodowego, w szczególności  w administracji samorządowej,
2) umiejętność sporządzania pism urzędowych,
3) znajomość obsługi komputera i podstawowych programów komputerowych,
4) samodzielność, umiejętność organizacji pracy,
5) komunikatywność, odpowiedzialność, systematyczność, dokładność,
6) sumienność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie, inicjatywa.

4. Zakres zadań wykonywanych w szczególności  na stanowisku :

1) sprawne  i terminowe załatwianie spraw urzędowych,
2) przyjmowanie wniosków, prowadzenie postępowania, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących pomocy materialnej dla uczniów o charakterze socjalnym zgodnie z ustawą o systemie oświaty i właściwymi przepisami,
3) współpraca z MOPS w Grajewie, pedagogami w szkołach na terenie miasta w zakresie dotyczącym prawidłowej realizacji zadania pomocy materialnej,
4) weryfikowanie faktur i sporządzanie list wypłat dla osób otrzymujących pomoc materialną o charakterze socjalnym (uczniowie),
5) współpraca z Wydziałem Finansowym w zakresie dot. przygotowywania dokumentów i wypłaty pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
6) archiwizowanie dokumentacji dot. pomocy materialnej o charakterze socjalnym,
7) prowadzenie w porozumieniu z Sekretarzem całości spraw oraz dokumentacji dot. współpracy  miasta z organizacjami pozarządowymi, z Grajewską Radą Sportu oraz Klubami Sportowymi,
8) prowadzenie w porozumieniu z Sekretarzem rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej i koordynowanie udzielenia odpowiedzi przez wydziały i referaty,
9) prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej wraz z całą obowiązującą w tym zakresie dokumentacją na nośnikach papierowych i elektronicznych,
10) realizacja zadań określonych w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym obowiązków gmin (między innymi Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej  CEIDG),
11) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach wydawania zezwoleń na detaliczną 
i gastronomiczną sprzedaż napojów alkoholowych, w tym gromadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
12) prowadzenie postępowań w sprawach wydawania licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką osobową, oraz zezwoleń na przewozy regularne i nieregularne,
13) przekazywanie do wykonania komórkom organizacyjnym Urzędu zadań wynikających 
z przepisów ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi określających procedury i warunki wydawania zezwoleń, o których mowa w pkt 11 i dotyczących zakresu ich działania oraz monitoring i koordynowanie tych prac,
14) prowadzenie ewidencji obiektów  innych niż hotelarskie,
15) wykonywanie zadań wynikających z funkcjonowania Krajowego Rejestru Sądowego w zakresie realizowanych zadań,
16) udostępnianie – w ramach obowiązującego prawa – danych o przedsiębiorcach ujętych 
w ewidencji działalności gospodarczej,
17) prowadzenie czynności kontrolnych, wynikających z ustawy o swobodzie  działalności gospodarczej,

5. Informacja o warunkach pracy na stanowisku  inspektora:
Miejsce pracy
Praca w budynku Urzędu i poza nim. Warunki pracy bezpieczne. Budynek Urzędu piętrowy nie   dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na  wózkach inwalidzkich. Brak windy. 
Stanowisko pracy
Stanowisko pracy związane z analizą i stosowaniem przepisów prawa  oraz obsługą  komputera i urządzeń biurowych. Współpraca z pracownikami Urzędu, korespondencja tradycyjna i  e-mailowa, przemieszczanie się wewnątrz budynku Urzędu.
Na stanowisku pracy brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom  niewidomym.

7. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych: W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia Ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Grajewo,
w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

8. Wymagane dokumenty:
a) formularz zgłoszeniowy,
b) kserokopia dowodu osobistego,
c) kserokopie świadectw pracy dokumentujących 5 letni okres zatrudnienia lub  -  w przypadku pozostawania pracownika w stosunku pracy w czasie naboru - zaświadczenie pracodawcy o zatrudnianiu pracownika, zawierające informacje o okresie zatrudnienia,
d) kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wykształcenia  wyższego magisterskiego  na kierunku administracja,
e) podpisane czytelnie przez kandydata i złożone na oddzielnych kartkach pisemne oświadczenia:
- o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych  oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rekrutacji, zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 
z późn. zm.),
- o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku  inspektora,
f) w przypadku gdy kandydat  zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2014 r., poz. 1202 z późn. zm. ) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.


W przypadku gdy kandydat posiada doświadczenie zawodowe należy dołączyć dokumenty potwierdzające.

Każdy dokument składany w formie kserokopii musi być na każdej stronie potwierdzony za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę poprzez umieszczenie na kserokopii zwrotu „stwierdzam zgodność z oryginałem”, miejscowość, data, czytelny podpis.

Dokumenty składane w oryginale muszą być podpisane odpowiednio przez podmiot wystawiający dokument lub podpisane czytelnie przez kandydata składającego ofertę.

9. Wymiar etatu: -    1 etat.

10. Określenie terminu  i miejsca składania dokumentów:
Wzór Formularza zgłoszeniowego niezbędny do złożenia oferty pracy dostępny jest do pobrania na stronie    http://bip.um.grajewo.pl w zakładce Informacje i ogłoszenia > Aktualne informacje i ogłoszenia
bądź w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo w godz. pracy Urzędu tj.  w poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek od 730 – 1530,   w środę od 730 – 1700.

Wypełniony formularz zgłoszeniowy  oraz wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miasta Grajewo, ul. Strażacka 6A, w zaklejonej kopercie z podanym imieniem, nazwiskiem i adresem kandydata i kontaktowym numerem telefonu oraz dopiskiem:
„dotyczy naboru na stanowisko  inspektora  w Wydziale Organizacyjnym ”
w terminie do 9 maja 2016 r. do godz. 1530. Decyduje data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu. 

Burmistrz Miasta  informuje kandydatów, że oferty niekompletne tj. nie zawierające wszystkich obowiązkowo wymaganych  dokumentów i danych wymaganych w dokumentach oraz  złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 

Nie dopuszcza się uzupełniania dokumentów złożonych w ofertach po upływie terminu składania   ofert.

Po upływie terminu składania ofert Komisja powołana przez Burmistrza  dokona oceny formalnej złożonych  ofert poprzez porównanie dokumentów i danych w nich zawartych z  wymaganiami formalnymi określonymi w Ogłoszeniu. Oferty nie spełniające ustalonych wymagań zostaną odrzucone. 
Osoby, których oferty spełnią  wymagania formalne  zostaną dopuszczone do kolejnego etapu procedury  naboru.  
O dalszym  przebiegu  procedury naboru i terminach kandydaci będą poinformowani telefonicznie bądź  odrębnym  pismem.

Nadesłane oferty nie podlegają zwrotowi.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na  stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta   http://bip.um.grajewo.pl oraz na tablicy informacyjnej w budynku  Urzędu.

11. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: 0 86 273 08 06.


Zatwierdzam
Burmistrz Miasta 

mgr Dariusz Latarowski

czwartek, 28 marca 2024

Kronika policyjna

Komentarze (6)

pewnie nie opublikujecie?
Pan Cebelinski teraz nie ma już pytań po co tyle wydatków? Na pewno ktoś ze znajomków kadrowego miasta!

ok a tak w ogóle to kto już jest na to miejsce? bo wymagania są z kosmosu i prowizorka nieżle odegrana a miejsce jest już komuś grzane!!!!!! hahahha jak zwykle....

Jak mam inż z budownictwa 27 lat ale doświadczenia brak bo chyba wiadomo jak to w tej Polsce jest :/ to jest szansa

Dziwne te godziny urzędowania i przyjęcia ofert.W urzędzie miasta Grajewo, nie ma osoby, która potrafiłaby dobrze napisać.

5-letni staż wymagany ? Przecież by uzyskać stanowisko inspektora wystarczy mieć 3 lata stażu pracy.Czy nie tak jest w tabeli wymagań kwalifikacyjnych?Po co ta błazenada?

do kiedy to bo za groma nie widzę ni tu ni na tam

Dodaj zdjęcie do komentarza (JPG, max 6MB):
Informacja dla komentujących
Redakcja portalu nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane w komentarzach. Zastrzegamy mozliwość opóźnienia publikacji komentarza lub jego całkowitego usunięcia.